Call4Service
+36 23 531 500 Szerviz hotline
Kapcsolatfelvételi űrlap
Business Network
Picture Interface Management

Interface Management

A raktárkomponensek egyszerű hálózatba kapcsolása és digitalizálása

A Jungheinrich Interface Management a raktárkomponensek hálózatba kapcsolásához használható, lehetővé téve a zökkenőmentes kommunikációt a hardver és a szoftver között. Ez maximális átláthatóságot, valamint nagyobb termelékenységet és hatékonyságot eredményez minden egyes munkafázisban.

A targoncák, a raktári berendezések és a kiválasztott szoftverek közötti optimális kapcsolat gyakorlatilag kiküszöböli a hibákat, miközben lenyűgöző szintű folyamatbiztonságot és rugalmasságot biztosít a raktárban. Könnyen csatlakoztatható és hatékonyan üzemeltethető - változatos szoftvermegoldásaink segíthetnek Önnek a digitalizált és automatizált jövő elérésében.

Megbízható interfész-megoldások az Ön alkalmazási területéhez

  • A flotta egyedi elemzése az automatizált adatexportnak köszönhetően
  • Hatékonyabb működés a szűkfolyosós raktárakban
  • Gyorsabb, hibamentes be- és kitárolási folyamatok
  • Kevesebb károkozás az állványokban
  • Megszűnik a vonalkódok keresésével, javításával és beolvasásával töltött idő
  • Jobb munkakörülmények a targoncavezetők számára
  • A függőleges emelőrendszerek, a függőleges paternoszter rendszerek és az UPC szatellitkocsik optimalizált használata
  • Jungheinrich asszisztens-rendszerekhez
  • Bármilyen raktárhoz
  • Bármilyen flottához

Interface Management előnyei

További előnyök

  • A legmagasabb szintű hatékonyság és átláthatóság az optimális rendszerintegráció révén
  • Maximális folyamatbiztonság a károk csökkentése mellett
  • Egyszerű csatlakozás és gyors megvalósítás

Melyik megoldás megfelelő Önnek?

Jungheinrich logisztikai interfész

Bevált interfészek a nagyobb hatékonyságért

A Jungheinrich logisztikai interfész kapcsolatot hoz létre a targoncák, a raktári berendezések és a host-rendszer, például a raktárkezelő rendszer vagy az ERP-rendszer között. A logisztikai interfész zökkenőmentesen integrálható a meglévő szoftverkörnyezetébe, hogy optimalizálja és hatékonyan vezérelje a targoncákat és a raktári berendezéseket.

Jungheinrich FMS API

Egyedi megoldás flottaadatainak elemzésére

A Jungheinrich FMS Fleet API a Jungheinrich FMS platform és az Ön informatikai rendszere közötti adatcserére szolgál. Ezek az adatok ezután elérhetővé válnak a BI-rendszerek számára, a hozzáférés-kezelő rendszerekbe való integráláshoz és átfogó elemzések létrehozásához.

25%

Átlagosan akár 25%-kal is növelheti a hatékonyságot egy éven belül az interfész optimalizálással.

Megoldások

További digitális szolgáltatások és szoftvermegoldások

Tegye raktárát alkalmassá a holnap követelményeihez - használja az intelligens WMS-megoldásokat az intralogisztikai folyamatok fenntartható optimalizálásához.

További információ

Jobb átláthatóságot és biztonságot szeretne raktárában? Fleet Management megoldásunk biztosítja, hogy bármikor teljes mértékben átlássa targoncaflottájának költségeit, kihasználtságát és alkalmazását.

További információ

Minőségi vállalásunk

A digitális átállás még sosem volt ilyen egyszerű

Digitális szakértelem a Jungheinrichtől

  • Több, mint 30 éves tapasztalat a szoftvermegoldások és digitális termékek fejlesztésében
  • Széles portfólió a raktárlogisztika és a flották intelligens irányításához
  • Automatikus, robotizált és AGV megoldások széles választéka
  • Korszerű és jövőbiztos megoldások a portfólió továbbfejlesztésének és optimalizálásának köszönhetően
  • A raktári komponensek és raktárterület rugalmas hálózatba kapcsolása
  • Egyszerű kivitelezés a házon belüli fejlesztéssel, tanácsadással, tervezéssel és támogatással egy kézből.

Örömmel végzünk tanácsadást Önnek

Foglaljon időpontot most!