A Jungheinrich vezető vállalat.
Megoldásaink
Megoldásaink
Megoldásaink
Megoldásaink
A Jungheinrich vezető vállalat.
Termékek
Termékek
Termékek
Akkumulátorok / töltési technika
Termékek
Termékek
A Jungheinrich vezető vállalat.
Automatizálás
Automatizálás
Automatizálás
Automatizálás
A Jungheinrich vezető vállalat.
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
A Jungheinrich vezető vállalat.
Rólunk
Rólunk
Rólunk
Rólunk
Rólunk
Rólunk
A Jungheinrich vezető vállalat.
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
A Jungheinrichnél folyamatosan arra törekszünk, hogy könnyebbé, egyszerűbbé tegyük ügyfeleink mindennapjait. A legújabb technikai fejlesztéseink bevezetésével most lehetővé válik a papír alapú emelőgépnapló kiváltása, ún. digitális emelőgépnapló használatával.
A megoldás kulcsa a gépen elhelyezett Digitális műszakos vizsgálat kijelző és a kártyaolvasó. Műszakkezdéskor a gépkezelő kártyás bejelentkezését követően a kijelző felteszi a műszakos vizsgálat kérdéseket, melyek megválaszolásáig a gép egyáltalán nem vagy csak lassúmenetben üzemeltethető. A kérdésekre adott válaszokat a Jungheinrich FMS flottamenedzsment rendszere rögzíti és tárolja, így azok bármikor visszakereshetők. A hibák bejegyzése a kijelző segítségével szintén megvalósítható.
Az elvégzett műszaki vizsgálatok, javítások/ karbantartások során keletkezett munkalapok automatikusan feltöltésre kerülnek az FMS flottamenedzsment rendszerbe, így ennek adminisztrációja sem maradhat el.
A digitális műszakos vizsgálat ellenőrző kérdéseire adott kritikus válasz esetén a gép automatikusan lassúmenetbe kapcsol vagy teljesen leáll. Ilyen állapotban a gép kijelzőjén megjelenik az üzemen kívüli szimbólum és gépkezelői kártyával nem indítható. A rendszerhez tartozó leállító kártyával a gépek üzemen kívül helyezhetők, mely állapotukban a gépkezelők által nem elérhetők.
A targonca reakciót (lassúmenet, leállítás) kiváltó események pl. egy kérdésre adott kritikus válaszról a rendszer automatikus e-mail értesítést küld, így ezekről az eseményekről azonnal értesülhetünk, és megtehetjük a szükséges lépéseket. A flottamenedzsment rendszerbe integrált Call4Service alkalmazás segítségével szervizigényünket is azonnal jelezhetjük a Jungheinrich vevőszolgálata felé, így az ügyintézés folyamata egyszerűsödik, felgyorsul.
Business Network
Regisztráció