A Jungheinrich vezető vállalat.
Megoldásaink
Megoldásaink
Megoldásaink
Megoldásaink
A Jungheinrich vezető vállalat.
Termékek
Termékek
Termékek
Akkumulátorok / töltési technika
Termékek
Termékek
A Jungheinrich vezető vállalat.
Automatizálás
Automatizálás
Automatizálás
Automatizálás
A Jungheinrich vezető vállalat.
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
A Jungheinrich vezető vállalat.
Rólunk
Rólunk
Rólunk
Rólunk
Rólunk
Rólunk
A Jungheinrich vezető vállalat.
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
1 Starter Kit
Mit biztosít ügyfeleinknek az ingyenes FMS Starter KIT szolgáltatás? Megbízhatóan működő, könnyen áttekinthető és kezelhető felületet. Azonnali hozzáférési és riportálási lehetőséget minden fontosabb targonca információról.
2 Pénzügy csomag
A flotta költségeinek áttekintésen felül elérhetővé válik az üzemóra előrejelzés, a karbantartás menedzsment, és hozzáférést kapunk a szervizjelentéseinkhez is.
3 Hozzáférés csomag
Minden vezető számára egyszerűen kezelhető az egyes gépek vagy gépcsoportok hozzáférése online a rendszerben. Adott targoncát csak az arra jogosult személyek használhatják. Abban az esetben, ha a felhatalmazás két héten belül lejár, a rendszer előre értesíti az illetékes személyeket.
4 Termelékenység Csomag
A rendszer megmutatja, hogy mely gépeket használták egyszerre, és az összes gépadat naplózásának köszönhetően minden helyen azonosítja a csúcsterhelést. A csúcsterhelési helyek szűrők segítségével könnyen összehasonlíthatók.
5 Energia csomag
Az energia, azaz akkumulátor felügyelet modul áttekintést nyújt a gépek töltöttségi állapotáról.
A rendszer biztosítja az akkumulátorok használatának eszközszintű nyomon követését, valamint a töltési lehetőségek és mélykisülések azonosítását a flotta rendelkezésre állásának optimalizálása és a visszaélések megelőzése érdekében.
6 Biztonság csomag
Az elmúlt 24 óra eseményeiről szóló átlátható tájékoztatásnak köszönhetően egyetlen sérülés sem marad észrevétlen, és azonnal javítható. Az ütközés utáni biztonság növelése érdekébenlehetőségvan egyedi gépreakciók konfigurálására, például a kúszómód aktiválására
7 Biztonság Plusz Csomag
A dolgozók egyéni kártyájuk segítségével tudnak a gépekbe bejelentkezni. Kártyaolvasónk 15 szabványt támogat, így nagy valószínűséggel használhatók például a meglévő belépőkártyák a targoncákhoz is. Ütközéskezelés, Pre-Op Check flottamenedzsment és a termelékenység funkció is elérhető ebben a modulban.
Digitális flottakezelési megoldásunk (FMS) biztosítja, hogy Ön bármikor áttekintést kapjon flottája költségeiről, használatáról és kihasználtságáról. A részletes költség- és termelékenységi elemzéseknek, a digitális hozzáférés-kezelésnek és az ütközési események áttekintésének köszönhetően növelheti flottája kihasználtságát, csökkentheti az üzemeltetési költségeket és növelheti a biztonságot.
Bemutatjuk csomagjainkat: bármilyen flottát érintő kérdésre talál megoldást. Mindegyik csomag a Starter Kit alapcsomagra épül.
A rendszer különböző modulokból épül fel, melynek első, és alapmodulja az ingyenes Starter KIT csomag.
A központi dashboard felületen a flottánkra vonatkozó összefoglaló információkat találjuk.
A figyelmetlenség miatt gyakran történnek balesetek, amelyek nemcsak a gépekben, hanem az árukban vagy a raktárhelyiségekben is kárt tesznek?
A biztonság plusz csomag esetében a gépeket kártya olvasóval, és ütközés érzékelővel látjuk el, melyek új gépek esetén gyárilag konfigurálhatók, illetve a gépekre utólagosan is kiépíthetők. A dolgozók egyéni kártyájuk segítségével tudnak a gépekbe bejelentkezni. Kártyaolvasónk 15 szabványt támogat, így nagy valószínűséggel használhatók például a meglévő belépőkártyák a targoncákhoz is.
Az egyik legnépszerűbb választás a pénzügy csomag, melyhez nincs szükség hardver kiépítésre a gépeinkben, és rengeteg hasznos információt kaphatunk közvetlen összeköttetéssel a Jungheinrich SAP rendszerével. A flotta költségeinek áttekintésén felül elérhetővé válik az üzemóra előrejelzés, a karbantartás menedzsment, és hozzáférést kapunk a szervizjelentéseinkhez is.
Miért választják ügyfeleink a pénzügy csomagot?
Application Programming Interface (API) lehetőséget kínál a flottaadatok integrálására az Ön által használt informatikai környezetbe.
A Jungheinrich FMS rendszere és egy külső IT-rendszer között ez az interfész biztosítja az adatok és az egyéb ellenőrzési információk áramlását. Alkalmazások széles skálája: ügyfélspecifikus statisztikai kimutatások, hozzáférés-kezelő rendszerekbe történő integráció, átfogó adatelemző dashboardok létrehozása.
Business Network
Regisztráció