A Jungheinrich vezető vállalat.
Megoldásaink
Megoldásaink
Megoldásaink
Megoldásaink
A Jungheinrich vezető vállalat.
Termékek
Termékek
Akkumulátorok / töltési technika
Termékek
A Jungheinrich vezető vállalat.
Automatizálás
Automatizálás
Automatizálás
Automatizálás
A Jungheinrich vezető vállalat.
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
A Jungheinrich vezető vállalat.
Rólunk
Rólunk
Rólunk
Rólunk
Rólunk
Rólunk
A Jungheinrich vezető vállalat.
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Az ügyfél feladatai az átállás megvalósításáig.
Telematik boxos gépek olyan helyen legyenek, ahol van térerő, így biztosan megkapják a szükséges frissítést.
ISM online hardveres gépek esetén a gateway áramellátása biztosított legyen. (Itt a gépek a „switch day” után a gateway-től fognak információt kapni)
Ezen a napon az ISM online rendszerben található adatok kerülnek migrálásra az új rendszerbe. Erről az ISM online a böngészősáv alatt üzenetetben figyelmeztet, így pontosan tudjuk, hogy a migrációs folyamat elkezdődött. A "Freeze day" és a "Switch day" között az ISM online használható, de nem érdemes pl. gépkezelőket hozzáadni, módosításokat végrehajtani, mert ezek nem kerülnek be az új rendszerbe. Az adatok migrálása jellemzően 1 munkanap. Amennyiben a migrációs folyamat befejeződött a szerződésben megadott "Customer admin"-ok hozzáférést kapnak az új FMS rendszer használatához, és beléphetnek az új FMS-be. https://fleetmanagement.jungheinrich.com/
Business Network
Regisztráció