ISM Online
ISM Online nemzetközileg működik, mérettől és komlexitástól függetlenül és egyéb gyártók járműveit is magába foglalja. Specialistáink tanácsadása természetesen közvetlenül a helyszínen történik. Az előnyök az Ön kezében vannak: Flottája rendelkezésre állása és termelékenysége növekszik, az üzemeltetési költségek csökkennek és az emberek és gépek biztonsága növekszik.
Jungheinrich ISM Online a targonca menedzsment információs rendszerhez áll rendelkezésre és egy egész flottamenedzsment, mellyel mérettől és komplexitástól függetlenül kezelheti egész targoncaflottáját. A Jungheinrich flottamenedzsment lehetővé teszi targoncái részletes elemzését - más gyártók targoncáit is. Targoncaflottája ISM Online flottamenedzsmenttel nemzetközileg is hatékonyabban vezérelhető és a raktárban a targonca flottájának átláthatósága és biztonsága növekszik.
ISM Online mobile útközben
Sokat van úton és mindig szemmel szeretne tartani mindent? Mindegy, hogy irodában, raktárban vagy autóban – ISM Online mobile segítségével bárhol és bármikor aktuális információkhoz juthat targoncáiról és vezetőiről. Teljesen kényelmesen egy okostelefonon vagy tableten. Nem szükséges ehhez semmit sem telepíteni vagy költséges tárhelyet használni – használja ISM Online mobile rendszerünket egyszerűen és intuitív módon böngészőből.
Milyen előnyöket kínál a Jungheinrich flottamenedzsment?
Az ISM Online a flotta adatok gyűjtésére, felügyeletére és kiértékelésére létrehozott rendszer, mely több telephelyre átívelő, nemzetközi és gyártótól független megoldást kínál. A webes alapú és intuitív kezelendő Jungheinrich flottamenedzsment konkrét adatokat állít rendelkezésre a konkrét döntésekhez. Így flottáját hatékonyan és költséghatékonyan kezelheti.
Az Ön előnyei:
- A kereskedői és műszaki targoncaadatok összevezetése
- Érthető, kifejező kiértékelések
- A targoncaflotta adatai mindig és mindenütt elérhetők
- Flottája telephelyen átívelő és nemzetközi adatai
- Tanúsított biztonság a Jungheinrich flottamenedzsmentnél
- Járműveinek gyártójától függetlenül működik
- Egyénileg kombinálható flottamenedzsment modulok
- Flottájának költségoptimalizálása
- Mobil eszközökkel való használatra optimalizálva
Hogyan működik ISM Online?
A Jungheinrich Flottamenedzsment ISM Online egyesíti az üzleti és targoncaflottájának minden targoncájáról szóló alkalmazási-, valamint ütközési adatot egy rendszerben. Flottájának megfelelő adataihoz történő hozzáférés a Management Portálon keresztül történik az internet egy védett tartományában.
Ezáltal targoncaflottájához tartozó információk lekérése praktikusan a világ bármely helyéről lehetséges. A Jungheinrich flottamenedzsment nagyfokú adatátláthatósága segít az üzemeltetési költségek csökkentésében és flottája hatékonnyá és biztonságossá tételében.
Az Alap, üzemeltetési költségek és karbantartási menedzsment modulok arra szolgálnak, hogy törzs-, szerződési adatok és költségeket jelenítsen meg.
A biztonság, termelékenység, akkumulátor menedzsment és hozzáférés vezérlés modulok teszik teljessé a flottaelemzést. A modulok járműkomponensekkel (hozzáférési modul, adatrögzítő rázkódás érzékelővel és küldővel) kombinálva használhatóak. A járművekbe beépített komponensek a feltüntetett adatokat küldik a Management Portálra egy Gateway segítségével, ahol ezek az üzleti adatokkal egyesülnek és így átfogó információs alapokat kínálnak. Az egyes modulok egyénileg kombinálhatóak.
Modulok
A Jungheinrich flottamenedzsment ISM Online különböző modulokból áll, ami egyedileg kombinálható targoncamenedzsmentre vonatkozó igényei szerint biztonsággal a raktárban és elemzési lehetőségekkel. Tudja meg, melyik modulok illeszkednek legjobban a flottához.
Basis modul - optimális áttekintés
A Basis modul az ISM Online flottakezelő rendszerünk középpontjában áll. Ezzel hozzáférhet web alapú rendszerünkhöz, amelyen keresztül gyűjtheti és elemezheti flottaadatait. Egy külön jog és szerepkoncepció szabályozza a többi felhasználó hozzáférését a rendszerhez.
Nagyobb hatékonyság
Az alapmodullal a flotta struktúra részletesen, a teljes telephelyre kiterjedően analizálható. Az információk modul a törzs- és szerződéses adatokat mutatja, valamint a targoncák számát és életkorát.
A flottastruktúra átláthatóságának növelésére a flotta csoportosítás funkció áll rendelkezésre. Ezzel lehetőség van a flottát bizonyos jellemzők, mint pl. költséghely vagy alkalmazási terület, csoportosítani.
Üzemi költségek modul - a költségek egy szempillantás alatt
Érdekli a targoncaflottára vonatkozó részletes költségfelbontás? Így az üzemi költség modul a sokoldalú analyzis lehetőségekkel a megfelelő megoldás az Ön számára. Néhány kattintással minden targoncára lehívhatók a bérleti-, finanszírozási- és szervizköltségek – ezeket grafikus és táblázatos formában is meg lehet jeleníteni.
Ehhez egy targoncánkénti szervizjelentés áttekintés is tartozik. A modul dokumentálja például a megfelelő üzemóraszámot, melyből következtetéseket lehet levonni a gép használatának költségeire. Így a flotta gazdaságosságát folyamatosan értékelni tudja, és azonosíthatja a költségek okozóit és az optimalizálás potenciális területeit.
Az egyes jellemzőkre egyéni tűréstartományokat lehet beállítani. Ennek előnye, hogy az esetleges eltéréseket idejekorán regisztrálni lehet és az optimalizálási intézkedéseket a lehető leggyorsabban be lehet vezetni. Ezáltal a targoncaflotta költség áttekintése folyamatosan rendelkezésre áll, így konkrét adatok alapján lehet döntéseket hozni.
Karbantartás management modul – áttekintés az összes karbantartásról
Takarítson meg egyszerűen pénzt – a karbantartás management modul alkalmazásával. Ezáltal bárhol és bármikor átfogó áttekintést kaphat a flotta karbantartásairól és biztonságtechnikai felülvizsgálatairól. A Jungheinrich szerviz partnereként az adatok automatikus feltöltése előnyt jelent, hiszen áttekintést kaphat az elmulasztott, végrehajtott és nyitott karbantartási feladatokról és biztonsági ellenőrzésekről. A négy hetes előzetes figyelmeztetés segít abban, hogy a megelőző karbantartásokat idejekorán be lehessen tervezni.
Kényelmes és megbízható
A határidők jobb átláthatósága segítségével és az adminisztrációs teher egyidejű csökkentésével elkerülhetők a szükségtelen hibák a napi rutin során. Ez az üzemeltetési költségek tartós csökkentésére irányulnak.
Biztonság modul – nyomja el a kockázatot, csökkentse a költségeket
A dolgozók és a munkakörnyezet védelme nagy értéket képvisel számunkra. A biztonság modul minimalizálja a biztonsági kockázatokat a munkakörnyezetvben, illetve a targoncát ért rongálásos károkat a hozzáférés vezérlés és rázkódás érzékelés funkciókkal.
Kényelmes online targonca konfiguráció
Határozza meg a Management Portal online felületén, hogy egy kezelőnek a munka megkezdse előtt biztonsági ellenőrzést – indulás előtti ellenőrzés – végre kell-e hajtani. Ez egy átfogó áttekintést az a flotta állapotáról és annak biztonságát adja meg, hogy csak működésre alkalmas targoncák vannak a rendszerben.
Előzetesen azt is be kell állítani, hogy a kiválasztott targoncákat egy meghatározott hosszúságú inaktivitási idő után automatikusan le kell-e állítani. Ezáltal megspórolja a szükségtelen költségeket és a targonca illetéktelen használatát. Mindkét funkció növeli a doglozók érzékenységét a lehetőség szerinti felelős munkavégzésre a targoncával.
Realizálja a megtakarítási ponteciálokat
Ekkor lehetősége van beállítani a rázkódás paramétereket minden egyes targoncára, a határéték túllépése esetén a szükséges targonca reakciókat (mint például a kúszómenetbe kapcsolás). Az átfogó dokumentáció a nem rendeltetésszerű használatot közvetlenül leírja. Ez növeli a munkabiztonságot, a dolgozók felelősségérzetét és ezen kívül jelentős megtakarítási potenciált jelent a javítások minimalizálása terén targonca és raktári berendezések terén egyaránt.
Termelékenység modul – hatékonyság növelés
Pontosan analizálni szeretné a targonca flotta kihasználtságát, hogy a gépeket még termelékenyebben tudja alkalmazni? Ebben az esetben a termelékenység modul hozza létre a megfelelő reportokat.
A modul részletes áttekintést ad a gépek üzemóraszintjéről. Ekkor egy előrejelzés adható az adott naptári év végére várható üzemóraszámról.
A számítás alapjául az eddigi targoncahasználat szolgál. Az előre egyeztetett üzemóraszámtól való eltérés így azonnal látható. Így időben megvan a lehetősége a flotta kihasználtságának optimalizálására.
Nagyobb termelékenység
Lehetőség van továbbá megtakarítási potenciálok feltárására, azáltal, hogy analizálni lehet, hogy hány targoncát használnak egyikejűleg párhuzamosan tetszőleges időpontban.
A grafikus kiértékelésekkel és részletes áttekintésekkel a flotta kihasználtsága telephelyre és országra meg lehet határozni. Ez is lehetővé teszi, hogy a flottával kapcsolatban célzott akciókat hajtsanak létre.
Akkumulátor management modul – Hibás kezelés felismerése egyetlen kattintással
Az akkumulátor managemenet modul segítségével az elektromos targoncák akkumulátorait felügyelni lehet, a hibás kezelés gyorsan azonosítható és célzott intézkedéseket lehet tenni. Az így kinyert átláthatóság segít az akkumulátor élettartam növelésében, így a szükségtelen karbantartási- és újrabeszerzési költségek elkerülhetővé válnak.
Hozzáférés vezérlése – Illetéktelen használat elleni védelem
Egy web alapú rendszert keres, ami védi targoncáit illetéktelen használattól? Akkor ismerje meg az ISM Online hozzáférési modulját. Ez a modol az univerzális targonca kulcs felokosított változata. Ezáltal olyan helyzetbe kerül, hogy a targoncákat kényelmesen online módon egyenként illetve zónánként vagy részlegenként meg lehet határozni. Ezen kívül meg lehet határozni, hogy a targoncák nem használat esetén automatikusan lekapcsoljanak. A paraméterek minden egyes targoncára egyénileg meghatározhatók.
Előnye: Üzemeltetési költségeket takaríthat meg és növelheti a biztonságot a raktárban.