A Jungheinrich további folyosóval bővíti a szeleptechnikai specialista 2002-ben telepített automata darabáru raktárát.
Az AKL teljesítménye több mint kétszeresére nőtt az új tervezésnek köszönhetően.
Az új rendszer csatlakoztatása és a meglévő integrálása folyamatos üzemeltetés mellett.
A bővülés útján: a GSR Ventiltechnik 50 éves tapasztalattal rendelkezik a mágnesszelepek, valamint a nyomásvezérelt szabványos és speciális szelepek fejlesztése, gyártása és világméretű forgalmazása terén. Az észak-rajna-vesztfáliai Vlothóban található székhelyén a szeleptechnikai vállalat most a Jungheinrich segítségével bővítette a 2002-ben épült automata kisalkatrész-raktárát (AKL) annak érdekében, hogí jelentősen növelje kapacitását.
E célból a Jungheinrich az újonnan épített csarnokban egy második folyosóval bővítette az egyfolyosós darabáru raktárát. "Ez a projekt egy különleges siker számunkra, mivel az első tároló rendszer 2002-ben már tőlünk származott" - számol be Christian Hopf, a Jungheinrich projektmenedzsere. "Ez azt jelenti, hogy a GSR Ventiltechnik már mintegy 20 éve partnerünk az automatizálás terén, és most ismét sikerült meggyőznünk őket."
A Jungheinrich a 26,5 m hosszú, 4,2 m széles és 8 m magas raktár újratervezésének részeként egy további folyosót szállított, kiegészítve egy acél állványszerkezettel is. A szállítópálya-rendszer, amely négy áruátvevő és komissiózó munkaállomást szolgál ki, valamint két raktári felrakógép szintén a szállítási terjedelem részét képezi, beleértve a további négy munkaállomás opcióját. Az új raktárkezelő rendszer (WMS) formájában a vezérlés-technológia szintén a Jungheinrichtől származik.
Az utólagos bővítésnek és a duplamélységű 4.740 további raktárhelynek köszönhetően a GSR Ventiltechnik-nél óránként 160 dobozt tudnak kitárolni. "Egy újabb, raktári felrakógéppel kiszolgált folyosó és egy új, nagyobb teljesítményű felrakógép a meglévő folyosóhoz - ez több mint kétszeresére növelte az üzem teljesítményét" - foglalja össze Hopf a GSR Ventiltechnik jelentős teljesítménynövekedését.
Vlothóban különösen nagy kihívást jelentett az új, közvetlenül határos épületben lévő új folyosónak a szomszédos meglévő üzemhez való csatlakoztatása - méghozzá folyamatos működés mellett. A szállítópályát úgy tervezték, hogy a falon lévő nyílásnak köszönhetően a meglévő raktár is megközelíthető legyen. A régi rendszert csak az új folyosó üzembe helyezése után kapcsolták ki és integrálták a folyamatokba. Ennek során a meglévő komissiózó állomásokat kivonták a forgalomból.
"Az átállás a 2002-es AKL-ről az új rendszerre zökkenőmentesen ment" - mondja Michael Beer, a GSR Ventiltechnik műszaki vezetője. "Nagyon elégedettek vagyunk a Jungheinrich céggel való konstruktív együttműködéssel, amely mindig a partnerségen alapul. Akkor is, és most is."